Wiosenny DESER lodowy



Dzisiaj mam dla Was eksperymentatorski przepis na przepyszny deser! Jak tak na niego patrzę, to czuję już wiosnę :-) Marzę, by już przyszła... Ale dzisiaj takie słońce i prawie 20 stopni na plusie więc nie mogę narzekać. :-)

A mówiłam Wam, że ten deser to wersja FIT? Polecam więc wszystkim paniom dbającym o formę. W końcu lato tuż tuż! ☼

A więc tak, bazą są lody truskawkowe. Ale nie takie sklepowe, nie nie :-) Mus robimy sami poprzez zmiksowanie mrożonych truskawek i banana. Proporcje dowolne, ja dałam 5 truskawek na 1 banana. Jeśli ktoś ma za słaby mikser i nie da rady zrobić na gęsto, albo woli wersję pitną można dodać odrobinę wody lub jogurtu naturalnego. NIE SŁODZIMY! Banan jest wystarczająco słodki :-)

Do dekoracji używamy owoców jakie lubimy. Ja wybrałam borówkę amerykańską i maliny. Strzał w dziesiątkę! Wiosna w domu murowana! :-) Ale świetnie się też sprawdzą owoce z puszki, świeże truskawki, czy gruszki. Ja dodałam jeszcze bitą śmietanę, taką ubijaną z 30% (nienawidzę tej w sprayu) i kostkę czekolady. To już mniej dietetyczne składniki, ale odrobina słodyczy jeszcze nikomu nie zaszkodziła ;-) Z dekoracją można popłynąć. Wykorzystajcie swoją kreatywność :-)

Ps. W praktyce słomki się nie sprawdziły, mus jest gęsty jak lody, więc jedliśmy łyżeczkami.






SMACZNEGO! ♥


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Pracownia MIŚKOWIEC © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka