5 sposobów na słoik

Witaj w to piękne niedzielne popołudnie! Pogoda dzisiaj dopisała, ptaszki pięknie ćwierkają, a moje tulipanki wypuściły z ziemi pierwsze listki! To wystarczający powód by zacząć dzień z uśmiechem ☺☺☺Dlatego zamiast pisać pracę zaraz lecę na spacerek! ;-)
Ale nie zostawię Cię z niczym! Przygotowałam dzisiaj dla Ciebie kilka sposobów na wykorzystanie zwykłego słoika! :-)



Przede wszystkim musimy sprawić by zwykły słoik stał się niezwykły! W tym celu użyjemy odrobiny wyobraźni :-) Ja połączyłam jutowy sznurek z szydełkową koronką. Kocham białe koronki dlatego umieszczam je wszędzie ;-) Ale jeśli nie umiesz szydełkować możesz wykorzystać gotowe koronki, wstążki, włóczki, guziki i co tylko masz pod ręką. W ten sposób możesz zamienić każdy słoik w... no właśnie, w co?

1. W kubek na przybory do pisania:



 2. Pojemnik na nici, igły, guziki i inne drobiazgi przydatne podczas szycia:



3. Stylowy wazonik na pierwsze dary wiosny:


4. Pojemnik na pędzle:


5. Naczynie na sztućce lub inne drobne przyrządy kuchenne:


Swój słoik możecie wykończyć w dowolnym stylu i kolorach jakie lubicie, ja pozostałam przy wersji naturalistycznej :-) Macie jeszcze pomysły gdzie znalazłby swoje zastosowanie?

Twórczej niedzieli Wam życzę i lecę na spacerek! ☺

Ps. Wszystkim Paniom życzę dzisiaj dnia samych przyjemności, relaksu i żadnych obowiązków! A co! ;-)

2 komentarze :

  1. Przepiękny słoiczek! Myślałam przez chwilę, że to z neta skądś zdjęcie, a to Twój wyrób, śliczny! Czym przyklejałaś te wszystkie rzeczy do szkła i do siebie nawzajem?
    Tak jak teraz myślę, to mnie by się też coś takiego przydało, bo już mi się rzeczy nie mieszczą w kubku czy miseczce ceramicznej, które mam na biurku :D Ostatnio siostra mówiła mi o decoupage'u na szkle, może spróbuję czegoś w tym stylu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyklejałam na magiku- najlepszy klej do wszystkiego :-) Decoupage na szkle też fajna sprawa, tylko pamiętaj najpierw pokryć słoik gruntem, bo sama farba może się nie trzymać. Jak zrobisz to wrzuć zdjęcie :-)

      Usuń

Pracownia MIŚKOWIEC © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka