Wesołe podstawki pod jajka


Witaj! ☺ Zapowiada się kolejny piękny dzień ☺
Ja dzisiaj mam zaplanowane oglądanie sukni ślubnych z przyjaciółką! Super, nie? :D

A Ty? Mam nadzieję, że się nie lenisz :P Tak wiem, pewnie pracujesz, lub się uczysz... Ale gdybyś znalazł jednak chwilę czasu i nie wiedział co z nią zrobić polecam zerknięcie na zdjęcia poniżej.
Chcę Ci pokazać filcowe podstawki na jajka, tak w klimacie zbliżających się świąt i nie tylko. Takie podstawki-zwierzątka (bo przecież może być każde zwierzę) świetnie sprawdzą się jako zabawa z dziećmi, a potem na urozmaicenie stołu. Kolorów nigdy dość, a śniadanie w towarzystwie takich słodziaków może skusić do jedzenia małych niejadków. Podstawki są kolorowe i wesołe. Możesz je zrobić sam, albo zamówić u mnie. Jeśli nie wiesz jak się do tego zabrać- napisz, pomogę Ci je wykonać. Mam nadzieję, że Ci się spodobają ;-)



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Pracownia MIŚKOWIEC © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka