Zygzowaty

Witaj! Ostatnio blogger płata mi psikusy i na spółę z moim komputerem skutecznie uniemożliwia pisanie postów. W zasadzie pisać można, ale ze zdjęciami był problem. A co to za wpis bez zdjęć? ;-) Mam nadzieję, że dzisiaj już ominę wszelkie trudności i sprawnie uda mi się pokazać Ci ostatni mój twór. A jest nim... 

Zegar Zygzakowaty!


Pracowałam nad nim dość długo, nie wiedziałam, że malowanie zygzaków jest takie pracochłonne ;-) Ale efekty przeszły moje oczekiwania! Choć na zdjęciach ciężko to było uchwycić, złote paski świetnie komponują się ze złotymi kółeczkami znaczącymi godziny i pięknie kontrastują z bielą i błękitem. Dodatkowo koronkowa tarcza dodaje mu domowego klimatu i ociepla nowoczesny design. 
To moje drugie podejście do tematu zegara (o pierwszym możecie przeczytać TU) i oba uważam za udane. A Tobie jak się podoba? :-)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Pracownia MIŚKOWIEC © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka