Wyzwanie foto b&w podsumowanie



Wybaczcie, że z opóźnieniem, ale jest :-) Od wczoraj w nocy jestem w Polsce, dziś miałam obronę mojej pracy dyplomowej z fotografii :-) Jest 5!!!! Jak zgram zdjęcia, to na pewno Wam pokażę :-) A dzisiaj podsumowanie fotograficznych zmagań z czernią i bielą. Poza mną zdjęcie dodała tylko Rachel, która dzielnie walczy z każdym tygodniem wyzwania! Brawo! Możecie przy okazji zajrzeć na jej bloga o tematyce sport/zdrowie/lifestyle. Warto! A dzisiaj pokażę Wam cudownie zdjęcie kroooowy :-D




 Kochani! Jako, że rozpoczęły się wakacje mam dla Was temat na następny tydzień. Nie bójcie się :-) Będzie to....... [napięcie] ........ WAKACJE! Pokażcie mi swoje wakacje, albo siebie na wakacjach, albo to co z wakacjami Wam się kojarzy. I zapraszajcie znajomych, bo frekwencja niewielka, a zdjęcia przecież robimy wszyscy i ciągle! :-)

Więc tak jak zawsze hashtagujemy zdjęcia na fb albo instagramie #wyzwaniefotowakacje

Bawcie się dobrze, wypoczywajcie, a ja wracam do UK szukać pracy ;-) Czasu do końca wyzwania mamy troszkę mniej niż zwykle, bo dziś już mamy wtorek, ale wierzę, że dacie radę ;-)

Enjoy! ♥

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Pracownia MIŚKOWIEC © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka