wyzwanie foto lustro podsumowanie

Od kilku dni intensywnie pracuję nad pewnym projektem, o którym powiem Wam dopiero na koniec sierpnia, przez co komputera w ogóle nie mam w rękach. (tak, tłumaczą się winni) Czuję się winna, bo posty mam zaplanowane, niemal gotowe do publikacji, a jednak na koniec dnia zawsze jestem tak zmęczona, że mówię "jutro z rana opublikuje"...... i tak minął cały tydzień.

Ale dzisiaj nie mogłam już odpuścić, bo skończył się kolejny wyzwaniowy tydzień i czas na podsumowanie :-)

#wyzwaniefotolustro dobiegło końca- oto efekty:



Tym razem mam dylemat ogłaszając werdykt, ponieważ bardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie- mojego autorstwa, ale nie chcę być posądzona o stronniczość! ;-) Ale mimo to zaryzykuję, a niech tam! Raz i ja zostanę zwycięzcą ;-)

 . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Show must go on!

Przed nami ostatni tydzień lipca, ostatnie wyzwanie! Zepnijcie tyłki i pokażcie co potraficie! :-)
Temat?

PORTRET

Wiecie co dalej, prawda? Zdjęcia publikujemy w mediach społecznościowych (facebook lub instagram) oznaczając hashtagiem #wyzwaniefotoportret

Zaskocz mnie!
Do dzieła ♥ 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Pracownia MIŚKOWIEC © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka