Drewisie



Długo zastanawiałam się co z nimi zrobić- drewniane figurki ozdoby w zabawnych kształtach. W końcu zdecydowałam się na biały. Postarzany biały. Nawet nie wiedziałam że przecieranie farby papierem ściernym wymaga tyle pracy i siły! Ale są! Kilkukrotnie malowane, przecierane i lakierowane. Kochane drewisie! :-) Macie pomysł gdzie by mogły stać? Parapet, półka z książkami, a może kuchnia?








Który Wam się najbardziej podoba, albo najlepiej pasował by do Waszego wnętrza? Moim faworytem jest kura :-) 
Wkrótce dostępne w sklepie ~ zapraszam :-)

1 komentarz :

  1. Jedne z najpiękniejszych kurzołapek jakie widziałam! Najbardziej podoba mi się Drewiś z napisem HOME... już widzę jak stoi u mnie na parapecie albo na ramie łóżka w sypialni! Bujany konik na biegunach przywołuje obrazy mojego dzieciństwa. Umieścilabym go na "ważnej półce" w sypialni. Pięknie by wyglądał pośród ramek ze zdjęciami.
    Pozdrawiam bardzo serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń

Pracownia MIŚKOWIEC © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka