Różane DIY

Hej hej! Jak tam nastroje? U mnie wciąż leje i pochmurno, ale nie tracę optymizmu :-) Mam nadzieję, że Wy też nie zapominacie się uśmiechać na przekór tym szarugom :-)))

Dzisiaj chciałam Wam pokazać jak można przedłużyć żywot kwiatów ciętych, np róż. Tak to już jest, że piękne bukiety po kilku dniach więdną i z bólem serca trzeba je wyrzucać. Jak zrobić zatem aby dłużej cieszyły oko i dekorowały dom? Obciąć. Na ten pomysł wpadłam całkiem niedawno kiedy to mój śliczny bukiet przestał być śliczny, a ja nie umiałam się z nim rozstać.



Sposób jest prosty. Ścinamy główki róż z kilkucentymetrową łodyżką i zanurzamy w niewielkich szklankach. Świetnie sprawdzą się tutaj kieliszki, których ja nie posiadam, ale moje szklaneczki też są niczego sobie :-)

Popatrzcie sami! Tak wyglądały róże przed:





A tak po "metamorfozie"















I jak? Według mnie wygląda to super, ponieważ szkło dodaje intensywności kolorom, a badziej rozwinięte róże wypełniają całą szklankę.

Czekam na Wasze komentarze i opinie! A jeśli zdecydujecie się wykorzystać ten pomysł koniecznie wrzućcie zdjęcia! :-)

Ściskam Was ciepło! ♥

Ps. Jeśli macie jakieś niepotrzebne wełny, włóczki i kordonki chętnie przygarnę! :-) Niezależnie od grubości, długości i koloru :-*

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Pracownia MIŚKOWIEC © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka