Wyzwanie foto ~podsumowanie miesiąca~

Ależ ten czas leci! Dopiero co biłam się z myślami czy startować z wyzwaniami fotograficznymi, a tu już miesiąc minął i mamy wielkie podsumowanie! :-) Dziękuję każdemu, kto wziął w nim udział, mam nadzieję, że dobrze się bawiliście podczas robienia zdjęć? :-)



Dla tych, którzy nie są w temacie przypomnę, że przez ostatni miesiąc każdego tygodnia robiliśmy zdjęcia na wybrany temat (m.in. miasto, zwierzę, lustro, wakacje, czerń i biel). Na koniec każdego tygodnia robiłam mini podsumowanie, gdzie prezentowałam nasze zdjęcia i wybierałam najlepsze. Poniżej zestawienie wszystkich wykonanych zdjęć:

Ładna mozaika, nie? :-) A teraz czas na zwycięzców. Tak wyglądają najlepsze zdjęcia każdego tygodnia






Jestem w was wszystkich biorących udział naprawdę dumna! Przede wszystkim za to, że wam się chciało. Że wyciągałyście te aparaty/telefony, że publikowałyście zdjęcia. I że robiłyście te zdjęcia przemyślanie, naprawdę fajne kadry! Możecie być z siebie zadowolone :-) Największym sukcesem jest pokonywanie zniechęcenia i lenistwa. Wam się udało :-)

Akcję na pewno kiedyś powtórzymy, w zależności od tego, czy będą jeszcze jacyś chętni. Jeśli będę wiedziała, że wam się taka forma zabawy podoba- będziemy ją kontynuować. Ale też nic na siłę. Decyzja należy do ciebie, drogi czytelniku. Czekam na info w komentarzu.

Tymczasem życzę Wam udanego tygodnia. Róbcie zdjęcia nawet bez wyzwania! Ćwiczenie czyni mistrza :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Pracownia MIŚKOWIEC © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka