Life is [...] - grafika do pobrania

Pamiętacie ostatnią grafikę Never stop dreaming? Mam nadzieję, że wam się podobała, bo dziś mam dla was kolejną!
Tym razem z bardzo dobrym życiowym motto: Życie nie polega na czekaniu aż ustanie burza, ale na umiejętności tańczenia w deszczu. 
W naszym życiu dzieją się różne, mniej lub bardziej fajne, rzeczy. Mnie spotkało zderzenie z rzeczywistością w Polsce i emigracja. Mogłabym narzekać na 90% rzeczy w Anglii. Wiele bym dała by być teraz w Polsce, ale nie sztuką byłoby wrócić. Zamiast tego staram się dostrzegać szanse jakie daje mi los i wykorzystywać je. Uczę się, cieszę z małych rzeczy i jestem wdzięczna za to, co mam. To jest właśnie tańczenie w deszczu :-)


Do wyboru macie grafiki w 4 kolorach- białym, żółtym, różowym i niebieskim. Możecie pobrać je za pomocą linku na dole. Nie zapomnijcie zostawić komentarza z opinią! Enjoy ♥










. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 


 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Pracownia MIŚKOWIEC © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka