Kartki na Dzień Matki

Kto zapomniał jaki dzisiaj jest dzień? Przyznać się! Mam nadzieję, że nikt, ale jeśli jednak ktoś, to macie jeszcze szansę wybrnąć z sytuacji i szybciutko zadzwonić do Mamuni z życzeniami! :-) Ale na pewno pamiętaliście, bo przecież jak można zapomnieć o tak ważnej osobie?

Jak wiecie z poprzedniego wpisu moja Mamusia dostała niciarkę (pokazywałam TUTAJ) w zestawie z drewisiowym kotkiem (TU) i mydełkiem (TU). Ale, że kilka miesięcy temu wzbogaciłam się o nową Mamę musiałam zadbać i o Nią w tym dniu, dlatego posłałam Jej małą paczuszkę, a w niej kuferek z mydełkiem (TU i TU).
Każda z nich dostała również kartkę, i to o nich chciałam dzisiaj opowiedzieć. Dlatego, że są to najprostsze kartki na świecie, a jednocześnie wyglądają naprawdę fajnie :-) Bazę kartki możecie kupić w sklepie papierniczym, albo zrobić z bloku technicznego. Tło, to kartka postarzana kawą, z nadrukiem. Możecie zrobić tekst na każdą okazję :-) No i zasuszone kwiaty. Jakie tylko chcecie i znajdziecie na łące :-) Kompozycja dowolna, efekt murowany! :-)










Jak Wam się podobają takie naturalistyczne kartki? EKO hihi ;-) Teraz sezon na kwiatki, więc zbierajcie i suszcie, nigdy nie wiadomo kiedy się mogą przydać :-)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Pracownia MIŚKOWIEC © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka